Triple salto. Análise de acción de brazos en diferentes deportistas. Inma e Vane

Triplo salto. Análise de acción de brazos en diferentes deportistas.

Por Inma e Vanessa.

ÍNDICE.

1. Introdución.

2. Fases da técnica.

3.  Análise da acción de brazos en diferentes deportistas.

4. Conclusión. 


1.  INTORUDUCCIÓN

É unha proba de atletismo onde se realiza unha secuencia de pasos. O primeiro paso é a pata coxa, o segundo execútase coa mesma perna e o terceiro faise un cambio de perna onde se prepara para caer ao foso de area.

ÁREA DE COMPETICIÓN.

Táboa de batida: é rectangular e feita de madeira ou outro elemento ríxido no que os cravos do atleta agarren e non  patinen. 

As súas medidas son, 1´22 m de lonxitude; 20cm de anchura e non máis de 10cm de grosor. Pintada cunha cor que contraste, do mesmo xeito que a plastilina. A distancia entre a liña de batida e o extremo máis afastado da zona de caída deberá ser polo menos de 21 m para homes.  En competicións internacionais a liña de batida non estará a menos de 13 m para homes e 11 m para mulleres.

Zona de caída: deberá ser cuberta por area fina humedecida, e a superficie da devandita área deberá estar a nivel coa táboa de batida.



2. FASES DA TÉCNICA.

Dividirémola nas seguintes fases: carreira de aproximación, fase de batida, impulso ou salto (primeiro salto, segundo salto e terceiro salto), fase de vuelo e fase de caída.

1. Carrera de aproximación: teñen perfectamente talonada a súa carreira, saben os pasos exactos que dan desde o sitio no que inician, que previamente marcan na pista, e saben tamén o lugar onde deben bater. Se se equivocan por medio pé arriba ou medio pé abaixo, pode que o resultado final non sexa o esperado. O deportista debe xerar a maior enerxía posible, mediante unha carreira previa ao salto.

2. Fase de impulso, salto ou batida

- 1 er salto:  deberase efectuar unha batida máis profunda que a dun salto de lonxitude, aínda que sexa similar. En suspensión as pernas realizan o xesto  de dous "pasos" no aire. O tronco aparece en posición vertical en todo momento. Na adaptación a perna de batida que quedara atrasada despois do segundo paso adiántanse estendéndose e buscando activamente o chan na aterraxe. A perna que se bateu é a mesma que a que vai  bater de novo no segundo salto.

 - 2º salto: iníciase no momento no que o pé da perna de batida toma contacto co chan despois da súa acción circular. Non é máis que unha  zancada de profundidade. O tronco permanece recto, a perna libre  flexionada polo muslo case 90º mantense á altura das cadeiras e a de atrás, tamén  flexionada tras o impulso, trata de achegarse á de adiante.

 3. Fase de vuelo: iníciase nada máis acabar a batida, é a proxección e a carreira e do impulso. Existen dúas técnicas: salto natural ou salto en extensión, encamiñados a adoptar a posición final máis equilibrada e rentable.

4. Fase de caída: a caída realízase sobre os talóns e coas pernas estendidas tentando caer o máis afastado posible da liña de batida, recuperando o equilibrio despois de facer o sinal de caída. 

 3. ANÁLISE DA ACCIÓN DE BRAZOS EN  DIFERNTES DEPORTISTAS.

En categoría masculina:

Dong  Bin (China).

Executa o movemento de brazos simultáneo.

Christian Taylor. (USA).

Executa un movemento simultáneo bastante claro.

Marian  Oprea ( Romania).

Brazos alternativos, estirados e mans moi abertas.

Nelson Évora (Portugal).

Executa a acción de brazos simultáneos, lévaos moi atrás facendo un maior percorrido e obtendo un maior impulso.

Lyukman Adams (Rusia).

A súa acción de brazos é simultáneo, observamos que o seu brazo dereito está máis adiante e  flexionado que o esquerdo e este último, vai máis atrás e estirado. O que lle provoca unha lixeira  torsión do tronco.

En categoría feminina:

Hrysopiyi  Devetzi (Grecia).

A súa acción de brazos execútaa de maneira alternativa, estirados e con moi boa coordinación respecto diso.

Francois  Mbango  Etone ( CMR).

Realízao de maneira alternativa,  flexionados e separados do corpo.

Tatyana  Lebedeva (Rusia).

Brazos alternativos, estirados e realiza un movemento moi elevado e cara atrás.

4. CONCLUSIÓN.

Observamos a 5 atletas en categoría masculina, a maioría destes atletas, concretamente 4, realizan un movemento simultánea de brazos e un atleta realízao de maneira alternativa. En categoría feminina, todas as atletas observadas realizan a acción de brazos de maneira alternativa.

Realizar un movemento alterno de brazos nesta acción, necesítase unha moi boa coordinación de brazos e pernas para impedir a  torsión do tronco.

Realizar un movemento simultáneo de brazos, favorece unha maior propulsión e levar máis atrás os brazos como consecuencia, os atletas collerán un maior impulso e finalmente lograrán percorrer unha maior distancia.

5. BIBLIOGRAFIA.

Video analizado.

Masculino.


 Femenino.


 

Introducción. 

http://concurso.cnice.mec.es/cnice2005/50_educacion_atletismo/curso/archivos/historia.htm



Comentarios